Wyślij zgłoszenie

W celu umożliwienia nam zajęcia się Twoją sprawą prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Twój wniosek rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 24 godzin (sprawdź folder SPAM).

Ponadto wskażemy, jakie dokumenty będą potrzebne do obsługi roszczenia.

Pamiętaj, że przesłanie zgłoszenia ma na celu jedynie dokonanie bezpłatnej weryfikacji i nie jest w żaden sposób zobowiązujące.

Faktycznie działania rozpoczniemy dopiero w momencie, gdy prześlesz nam wymagane dokumenty.

Dział Wsparcia Pasażera

Kontakt z Przedstawicielem na lotnisku

W sytuacji, gdy Przedstawiciel naszej firmy skontaktował się z Tobą bezpośrednio w Porcie Lotniczym, prosimy o kliknięcie w poniższy odnośnik:

Tego typu zdarzenia zostały już szczegółowo przeanalizowane przez naszą firmę. Tym samym nie ma potrzeby, aby dodatkowo weryfikować zgłoszenie. Pasażerowie mogą od razu udzielić pełnomocnictwa do prowadzenia sprawy podpisując dokument myszką komputerową lub palcem na ekranie smartfona.

W sytuacji, gdy nie kontaktował się z Tobą nasz Przedstawiciel, zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza

down-arrow

Wybierz rodzaj zdarzenia

Z jakim opóźnieniem dotarłeś do celu?

➡️ 3 godziny lub więcej
––––––––––
➡️ Poniżej 3 godzin
Z wyprzedzeniem dowiedziałeś się o odwołanym locie?

➡️ Krótszym niż 14 dni
––––––––––
➡️ 14 dni lub więcej

© 2020 AirCash4U